Over ons

De stichting

Panorama Walcheren is ondergebracht in een stichting, waar een vrijwilligers-organisatie onder hangt; deze organisatie telt een veertig-tal medewerkers. Voor alle vrijwilligers geldt dat ze het Panorama een warm hart toedragen en daarnaast is het voor veel van hen een plezierige manier om samen naar een imposant einddoel toe te werken: ruim 10 geschilderde kustzichten van het eiland Walcheren, op doeken van wel 40 meter lang en een aantal meters hoog. Daarnaast kent het panorama een groep zeer betrokken donateurs. Hieronder leest u meer over de organisatie van het project.

Schilder en artistiek leider

Een groep schilders:

Onder aanvoering van de artistiek leider Jo Dumon Tak, werkt momenteel één vrijwillige schilder aan de realisatie van de panorama’s.

Projectleiding;

De algemene coördinatie en zakelijke leiding is in handen van Rob Philipp.

PR en communicatie groep:

Barbara Schorer coördineert het PR team. Er werken drie personen aan alle communicatie, PR-zaken, verkoop activiteiten enzovoort.

De technische groep:

Met Ruud Dijkstra als coördinator van het technische team, werken circa 5 vrijwilligers aan alle technische klussen; het bouwen van frames en het opspannen van doeken. Het opstellen van de panorama’s, het aanleggen van verlichting, het witten van de muren, etc. etc.

Receptionisten:

Het ontvangen van de bezoekers, het bemannen van de winkel en kassa, het regelen van de rondleidingen wordt verzorgd door een groep van ca. 25 receptionisten. Om hen te ontlasten vragen we geïnteresseerden zich aan te melden.

De coördinator hiervan is Rob Philipp.

Contact: Rob Philipp: panorama.zakelijk@gmail.com

De stichting

Het bestuur van de stichting stelt het algemeen beleid vast en de te volgen strategie.

Donateurs:

Panorama Walcheren ontvangt geen subsidie.

Naast de inkomsten uit openstelling wordt het gesteund door een aantal donateurs.